söndag, september 10, 2006

Knack knack – är den framför din dörr jag står idag? Många dörrar blir det i alla fall. Jag är ute i Hägersten och gör hembesök.
Det blir mycket tal om sjukvård förstås. Och då är det en sak som alla nämner: vårdköerna.
Detta stärker naturligtvis mig i min övertygelse om att vi moderater hamnar väldigt rätt i den här valrörelsen. Hela vår sjukvårdspolitik går ju ut på att eliminera vårdköerna.

Sen blir det förstås publikfest i Vasaparken ikväll. Finansborgarrådskandidaten Kristina Axén Olin ska debattera med (förhoppningsvis) avgående finansborgarrådet Annika Billström. Jag tar med mig sockervadd i ena handen och sambon i den andra och njuter när Kicki vinner ännu fler sympatisörer ikväll. Kom gärna till Vasaparken kl 20 eller se debatten direkt i SVT:s Kanal 2. Kan du se mig i publiken?

Inga kommentarer: