måndag, april 21, 2008

Kommunalpolitisk rådskonferens

Idag har vi haft en hektisk dag. Rådskonferens på riksdagen, med många intressanta talare, och under pauserna ett lika stort antal mediekontakter. Fredrik Reinfeldt talade, liksom Anders Borg och många andra. En bra konferens sammantaget. Med mig på seminariet var Hans-Erik Malmros och via mobilen höll jag kontakt med min pressekreterare Håkan Filipsson som höll ställningarna på kansliet. Så det var ständigt något på gång. Politik eler media.

Jag tycker att det blev en bra dag. Vi får se om vi får ett bra genomslag också. Imorgon har vi styrelsemöte på SL och då kommer vi att fatta en rad beslut. Imorgon kommer jag också att besöka en skola för att tala om hur man förebygger hiv/aids i ett nationellt och internationellt perspektiv.

Inga kommentarer: