torsdag, oktober 11, 2007

Grattis till utmärkelsen Carl!

Carl Bildts blogg har blivit omnämnd av politicsonline.com som en av de tio bästa i världen.

Motiveringen är väl precis den som alla bloggare brinner för - att genom sitt skrivande kunna ge en bra överblick för andra inom det egna ansvarsområdet, och även få möjlighet att dela med sin av sina personliga reflektioner. Genom att kunna skriva direkt och bli läst av både meningsfränder och meningsmotståndare får man en bra och direkt feedback på det man gör. Självklart uppskattar man alla kommentarer som ger nya perspektiv - oavsett om man håller med om allt som sägs eller inte.

Mitt mål är inte att slå mig in på "top ten of the world". Men kan jag ge en liten större bild av helhelten än den som jag ser att media rapporterar om känner jag mig nöjd med min rapportering. Då får jag också kraft att fortsätta att förvalta det förtroendet jag har fått av väljarna på ett bra och positivt sätt.

Carl Bildts blogg hittar ni för övrigt även i min länklista.

Inga kommentarer: