fredag, november 24, 2006

Mitt nya uppdrag som ansvarig för kollektivtrafiken och regionplaneringen i Stockholm har inneburit mycket arbete. Långa dagar och sena kvällar som framförallt innehållit möten med en hel del intressanta människor. Brukar löpträna och gå på gym för att resa hjärnan och få ny energi men skall väl erkänna att det blivit lite halvdant med träningen sista tiden. Igår gjorde jag i alla fall ett ryck och tog mig till gymmet trots att timmen var sen och jag var lite trött. Det var lite folk på gymmet och ingen trängsel kring maskinerna. Ett hårt pass blev det, musklerna fick sig en rejäl omgång. Kände mig kanske inte pånyttfödd när jag lämnade gymmet men nog hade jag fått ny energi. Bara att konstatera att du lämnar oftast gymmet piggare än när du gick dit.

Inga kommentarer: