torsdag, april 16, 2009

Hemsidan byggs upp för att skapa dialog

Alla vet hur lite tid vi har när vardagsmötena står som spön i backen. Politiker lika väl som andra. För att skapa en lite bättre plattform för dialog har jag samlat lite mer info på min hemsida. Blogspot är utmärkt, men för att kunna kommentera mer och delta i dialogen försöker jag nu samla alla plattformar på ett och samma ställe.

Titta gärna in på hemsidan som nu håller på att ta form: www.moderaterna.net/christer

Där kan ni lätt följa mig och min politik i olika forum; twitter, bloggen, pressmeddelanden, facebook, och mycket mer. Framöver kommer även alla som vill kunna delta i debatten och även möten, kampanjaktiviteter etc. Titta gärna in där för mer info, den byggs ut för att vara klar till sommaren och årets EU-valrörelse. Kom gärna med förslag och tips på hur den kan bli bättre.

1 kommentar:

gardebring sa...

Kommer du att helt flytta över ditt bloggande till den nya sidan?