Det är min övertygelse att om man inte ger människor frihet att växa av egen kraft kommer inte heller samhället att växa och utvecklas.
söndag, mars 01, 2009
Om det inte var lätt att vara sosse så var det lätt att vara Stockholmare idag!
Idag hade vi i Stockholm ett helt fantastiskt vårvinterväder. Det var som gjort för en lång promenad. Det gäller ju att samla steg till stegtävlignen på jobbet!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar