Idag hade moderaternas fullmäktigegrupp sammanträde. Vi sammanfattade året som gått och rundade av med att konstatera att Stockholms läns landsting med tillhörande verksamheter har ett gott utgångsläge, trots finansiell oro i Sverige och omvärlden. Det är nu vi kan omvandla hot till möjligheter.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar