Det är min övertygelse att om man inte ger människor frihet att växa av egen kraft kommer inte heller samhället att växa och utvecklas.
torsdag, september 25, 2008
Halvtidskampanj i Skarpnäck
Idag var jag ute på kampanj med moderaterna i Skarpnäck. Först var i Hammarbyhöjden, sedan i Kärrtorp och sist i Bagarmossen. Det var en mycket lyckad kväll. Duktiga moderata kampanjare och en intresserad allmänhet. Tack till Sonny, Rebuar, Christoffer, Jenny, Håkan och Claes.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar