Högt betyg till SL från resenärerna!
Idag rapporterar Dn om
SL:s nya kundnöjdhetsmätning. SL har aldrig varit så populärt som nu. 75% av resenärerna var nöjda med kollektivtrafiken i augusti.
Detta är rekord.
Läs mera i Dn Lördag.
Det finns all anledning fira alla de duktiga medarbetare inom SL och hos entreprenörerna som gjort detta möjligt.
Det långsiktiga arbete vi från alliansens sida genomfört i SL-styrelse, med punktgihet och trygghet i centrum har gett ett bra resultat
Det här skall ni i styrelsen ha beröm för.
SvaraRadera