Det är min övertygelse att om man inte ger människor frihet att växa av egen kraft kommer inte heller samhället att växa och utvecklas.
lördag, september 27, 2008
Denna vecka har det varit halvidskampanj för hela slanten. Det har varit lyckat, vi har delat ut massor av broschyrer till Stockholmarna. På bilderna ser Du mig och gänget på söder som delade ut över 3000 broschyrer en tidig morgon iveckan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar