Nytt svenskt OS-silver
Svenske cyklisten Gustav Larsson tog oväntat OS-silver i herrarnas tempolopp och kammade därmed hem Sveriges andra medalj hittills i Peking!
Kan bara säga BRA jobbat Gustav och inte så mycket snack utan våra cyklister satsar på verkstad istället.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar