Det är min övertygelse att om man inte ger människor frihet att växa av egen kraft kommer inte heller samhället att växa och utvecklas.
fredag, juni 06, 2008
Idag har vi firat nationaldagen genom att hissa flaggan på landet. Solen strålade och värmen var på topp, nästan + 30 grader. Det blev årets första bad i sjön, i ett vatten som hade en temperatur på 21 grader, skönt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar