Nu var midsommar avklarat. Det är söndag en typiskt svensk sommardag. Vi vill ju inte att det skall vara växlande monlighet utan ordenligt med sol. Inte 15 grader mitt på dagen och 9 grader på natten. Nej det skall vara varma soliga dagar och härligt ljumna kvällar. Det kommer för imorgon börjar min semester "riktigt"
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar