I tisdags hade vi en pressträff om Roslagsbanan
Samma dag släppte socialdemokraterna sina budgetdirektiv för landstinget 2009. Visst blev det en händelserik dag där både Cathis och jag uppmärksammades i media. I onsdags var jag även på TV4 där jag slog ett slag för Roslagsbanan. Jag skall skriva mer om Roslagsbanan när jag får mer tid. Idag är jag på Mälartinget i Uppsala.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar