Det är min övertygelse att om man inte ger människor frihet att växa av egen kraft kommer inte heller samhället att växa och utvecklas.
måndag, maj 26, 2008
Arkelsten skriver bra om miljöpolitik
Sofia är en riktigt bra tjej i moderaterna. Hon skriver här om miljöpartiet och om miljö ur ett moderat perspektiv. Bra och läsvärt! Artiklen finns här.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar