Det är min övertygelse att om man inte ger människor frihet att växa av egen kraft kommer inte heller samhället att växa och utvecklas.
tisdag, april 08, 2008
Idag är det fullmäktigedebatt i landstingssalen. Kom gärna förbi om ni har möjlighet. Vi skall debattera både landstingets årsresultat och Djurgårdslinjen samt ett antal andra rätt heta trafikfrågor. Spännande!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar