Ett mer öppet SL
I och med budgeten 2008 satsar vi ytterligare resurser på information till resenärerna. Vi som lever i en modern storstad förväntar oss service dygnet runt och då måste SL hänga med i samma takt. Har vi trafik dygnet runt är det naturligt att vi också kan ge information dygnet runt.
Detta är ett ytterligare steg i att göra SL mer kundvänligt. Vi resenärer ska kunna få hjälp och information dygnet runt. Det är resenärernas önskemål som styr SL:s service.
Tokyo har ingen natttrafik vilket har en rätt rolig effekt på utelivet. De som inte åker hem innan 01 stannar tills första tågen börjar gå vid 05.
SvaraRadera