Det är min övertygelse att om man inte ger människor frihet att växa av egen kraft kommer inte heller samhället att växa och utvecklas.
onsdag, oktober 31, 2007
Tomma tunnor - igen
I sin iver att dölja sin ångest över våra framgångar med Vårdval Stockholm lägger socialdemokraterna ut alltmer rök kring sina egna satsningar. Det blir inte mer dramatiskt för det. Inte mer pengar till vården heller.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar