Ewa Björling utsågs idag till
ny handelsminister. Ett klokt och bra val av regeringen. Ewa är en förträfflig person och har både kompetens och hjärta. Jag hade förmånen att lära känna henne för en tid sedan och under Almedalsveckan fick vi tillfälle att prata om både politik och annat. Grattis till förtroendet!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar