Det är min övertygelse att om man inte ger människor frihet att växa av egen kraft kommer inte heller samhället att växa och utvecklas.
lördag, juli 14, 2007
GRATTIS Victoria
Ja då är Almedalsveckan snart slut. Jag är tillbaka i Stockholm och möts av firandet av Kronprinsessan Victoria på hennes 30 årsdag. Grattis Victoria! Jag skulle gärna ge henne dena underbara ros från botaniska trädgården i Visby
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar