Ett stort tack till Peter Lundberg och Moderaterna i Farsta som bjöd in mig att tala på deras årsmöte i onsdags. Det var en trevlig kväll och jag fick många intressanta frågor, inte bara om kollektivtrafiken utan även om moderaterna i stort och om landstingets vägval framöver. Lycka till med det fortsatta opinionsarbetet!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar