Idag deltar jag som ordförande i Mälardalsrådet, tillsammans med kollegor, i ett mycket trevlig och viktigt samarbete med Oslos motsvarighet till vårt eget regionsamarbete. Vi diskuterar nordiskt samarbete, den nordliga axeln, och framtidens utmaningar. I pausen fick jag tillfälle att reagera på nya uppgifter om klotter, inslaget sänds i "Elfving på stan" i Radio Stockholm om ni har chans att lyssna.
Christer,
SvaraRaderaVar ligger OSLA?
Är det en provins i Albanien eller i Nepal?
Tack för rättelsen. Har ändrat till Oslo. Gick lite snabbt med rapporteringen mellan alla möten. Men det var samtidigt mycket givande. Vi kommer förhoppningsvis att utveckla detta samarbete.
SvaraRadera