Tack för en trevlig kväll
Igår var jag på Sl och svarade på allmänhetens frågor ett par timmar tillsammans med SL:s Vd ingemar Ziegler. Det var kul. Många frågor och till och med ett par bekanta röster hörde av sig och ställde mig på prov.
Som jag har sagt förut: Vi som lever i en modern storstad förväntar oss service dygnet runt och då måste SL hänga med i samma takt. Har vi trafik dygnet runt är det naturligt att vi också kan ge information dygnet runt.
Men du kan inte ställa frågor om prenumeration av ditt säsongskort när som helst på dygnet för de stänger kl. 15.00 (!!!)
SvaraRadera