Inte bara i Stockholm tänker lokaltrafiken bekämpa fuskåkandet. Här nedan kan Du läsa vad som händer i Västtrafik, så det är inte bara i Stockholm vi tänker sätta stopp för snyltarna. Det är bra det!
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=347003
Fråga: Ser du dig själv, eftersom du själv låter andra betala dina SL-resor, som en snyltare?
SvaraRadera